Refusjonspolicy

Refusjonspolicy

I samsvar med EUs og Norges forbrukerlovgivning tilbyr vi 14 dagers returrett og ytterligere 16 dager, noe som betyr at du har 30 dager på deg til å be om retur.

Kvalifisering for retur

For å kvalifisere for retur må varen din være i den tilstanden du mottok den med etiketter, og i originalemballasjen. En kvittering eller kjøpsbevis kreves.

Starter en retur

Kontakt oss på digitaldripshop@outlook.com for å starte en retur. Vi vil gi en returfraktetikett og instruksjoner om hvordan og hvor du skal sende pakken din. Returer som ikke er forespurt på forhånd vil ikke bli akseptert.

For eventuelle returrelaterte spørsmål, kontakt oss på samme e-post.

Skader og problemer

Etter å ha mottatt bestillingen din, inspiser den umiddelbart. Hvis du finner feil, skader eller mottar feil vare, kontakt oss umiddelbart slik at vi kan løse problemet.

Unntak/ikke-returnerbare varer

Noen varer kan ikke returneres: tilpassede produkter (f.eks. spesialbestillinger, personlige varer) Kontakt oss for spørsmål om spesifikke varer.

Retur aksepteres ikke for gavekort.

Utvekslinger

For å bytte en vare, returner den originale varen. Når returen er akseptert, gjør et separat kjøp for den nye varen.

Refusjoner

Når vi har mottatt og inspisert returen din, vil vi informere deg om refusjonsbeslutningen. Hvis den godkjennes, vil refusjonen bli behandlet til din opprinnelige betalingsmåte. Vær oppmerksom på at banken eller kredittkortselskapet kan ta litt tid å behandle og bokføre refusjonen.

Digital Drop Chodkowski
Organisasjonsnummer: 932 578 263
Postadresse:  Gjerivegen 12A, 2022 Gjerdrum

"Jeg hadde verken tegne- eller designtalent, og jeg var ikke den beste til å fullføre prosjekter jeg startet. Slik var det i hvert fall før jeg begynte å utforske kunstig intelligens og hvordan det kan brukes som et verktøy for å realisere ideene jeg hadde i hodet mitt, men kunne aldri reprodusere med penn og papir."

-Adrian (grunnlegger av Digital Drip)